הובלות משרדים בשיטת Turnkey – מאל»ף ועד ת»ו – נוחות מרבית

שירותי חברת ההובלות אדסון – «הובלות משרדים בשיטת Turnkey» – פוטרת את הלקוח מכל הדאגות הקשורות במבצע מסובך זה. בעת ארגון הובלות משרדים יש למצוא פתרונות לסוגיות רבות:

  1. להזמין משאיות
  2. לרכוש חומרי אריזה ולהזמין מומחים לאריזה
  3. להזמין מובילים לנשיאת חפצים כבדים
  4. להזמין מומחים לפירוק רהיטים והרכבתם
  5. מלבד זאת, יתכן שיתעורר צורך במומחים להובלת חפצים כבדים בעזרת חבלים, כגון ארונות חסינים לאש, כספות גדולות וכספומטים.

הניסיון למצוא פתרונות לכל הסוגיות הללו בנפרד הוא מתיש מדי ולוקח זמן רב. נדרש לארגן את עבודתם המשותפת של כל אנשי המקצוע להלן, כדי לבצע הכול בדיוק לפי התוכנית ובלו»ז שנקבע, וגם לעקוב אחר העבודות. כל הקשיים הללו הופכים את מעבר המשרד לבעיה קשה.

היתרונות של מעבר המשרד בשיטת Turnkey

שירות זה הינו שיטה נוחה לארגן את המעבר תוך זמן קצר ובמאמץ מינימלי מצדכם. אחד מהיתרונות העיקריים הוא שאין חובה מצדכם להיות נוכחים בעת הובלת רהיטי המשרד. את כל התהליך יבקר מנהל חברת ההובלות אדסון.

כל מה שיידרש מכם הוא לפנות אלינו, להזמין הובלה ולחתום על חוזה.

מערך השירותים שאנו מציעים כולל:

  • ביקור איש מקצוע לבדיקת המשרד ולהכנת תכנית המעבר
  • מיון התכולה, אריזתה וסימונה לשם הבטחת השמירה עליה ועל הביטחון שלה במהלך ההובלה
  • העמסת התכולה על המשאית והורדתה ממנה, הורדתה מהקומות והעלאתה בקומות במקום החדש.
  • הובלת התכולה במשאיות מוכוונות למטרה זו במיוחד
  • הצבת הרהיטים, המחשוב וכל פריטי העיצוב הפנימי במשרד החדש
  • פירוק כל הקופסאות והצבת החפצים במקומם החדש
  • הוצאת הזבל.

כל מה שיישאר לכם הוא לקבל את העבודה המוכנה. אתם נותנים לנו משימה ואנו מבצעים אותה היטב ובזמנים שנקבעו. חברת אדסון מבצעת גם הובלות דירות.  

אתם בוחרים את היום והשעה הנוחים לכם, והעובדים שלנו ישמחו לסייע לכם לעבור אל הבית החדש שלכם, במהירות ותוך שמירה מלאה על הדברים שלכם.